luni, 3 septembrie 2012

petrecerea de ziua mea!

 sa va explic: eu sunt o printesa! da, da, da! printesa. si ca o printesa ce sunt, uneori trebuie sa fiu figuranta!
 si unde ziceati ca ma duceti? eu nu am chef sa merg, nu vedeti?
aha! ne punem pantofiorii...
 si ne plimbam
 salut lume! mami, tati - uite, imi vin invitatii! salut! bine ati venit! 
 da mami, da! stau la pozat, am vazut ca acolo e aparatul, stiu si singura!
 uuuu, primul cadou! oare ce-o fi acolo?
 sa cautam, iupiiii!
 fata asta le are cu cadourile, va spun eu! 
 da, imi place, asa ca o pup drept multumire. Mirabela, multumesc! 
 ha, ha, ha! am cadou! am cadou! tralalalala...si pe winnie il iubesc...



si ma plimb cu winnieeeeeeeeeeeeeeee
 ah, da! am uitat! acum stau la poza! uite! uite! stiu sa pozez! 

 sase! sase! vine lume nouaaaaa!!!
 si mi-au adus un calut! si tati ma ajuta sa ma dau cu el!
diiiiiii calutuleeeeeeeee!
 wow! uimitor cat de mare m-am facut! acum stiu sa calaresc!
 stiam eu ca sunt talentata dar uite ca acum va arat tutror!
 tati! hai, spune oamenilor cat de faina-s eu!
 diiiiiiiiiii!!!!! nu ma mai pot satura!
 da Flori, multumesc! 
 acum dam un tur de onoare prin toata terasa! sa vada toti cum calarasc eu noul calut!
eu va multumesc si voua si stiu eu ca au mai participat vreo cativa la cadoul asta dar nu reusesc sa dau de ei ca sa ii pup.
  uite flori, ti-l dau pe winnie pt ala mic! sa i-l dai lui cand vine pe lume si sa-i spui ca il astept sa ne jucam!
 wow! ia uite ce de feteee! mami, tati! au venit fetele mele, prietenele mele!
hi!hi! ce o sa mai barfim!
 si am primit si floriceleeeee!
vai! sunt profund impresionata! multumesc!
 si acum niste daddy time!
 si niste poze cu fetele!
 si invitatii mei...sau cel putin o parte ca mai trebuie sa mai vina!!!
 cum ziceam, uite ca au sosit si urmatorii. tot cu jucarii, normal!
 e surpriza, trebuie sa tin ochii inchisi!
 wowww!!!! ce mai jucarie! asta e un fel de 3 in 1 dar de o suta de ori :p
 da! e foarte faina! imi place! multumeeeeeeeeeesc!
 si ce avem noi aici? un ursulet mic si unul mare! hihi! glumesc! e nanuuuuuuuuu! si cu veronica :)
tati, tati! repede o bere pentru nanu!
 multumesc nanu! multumesc vero!ma bucur ca ati venit la ziua mea!
 va spun un secret: astia doi ma iubesc! o vad eu in privirea lor! dar sa nu ma spuneti ca stiu!
si acum mirosim floriceleeeeeeeeeee
aoleo! cine ma pupa?
anutaaa, ia sa o cautam noi in gura sa vedem ce are acolo :p
aha! are dinti! e tanara si frumoasa! bravo ei!
ne adunam jucarelele
si ne luam la revedere! ca eu sunt mic si tre sa fac nani!
 pa lume! tati! ridica-ma mai sus ca tre sa zic pa-pa tuturor! va multumesc pentru ca ati venit, si pentru cadouri si acum va las sa petreceti ca oamenii mari :)
p.s. poze de la petrecerea adultilor va arata alina mai tarziu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu