miercuri, 19 septembrie 2012

despre actorie si scufita rosie

hmmm, eu sunt la masa si tati asta se joaca de-a fotograful....

uuu, tati, ce ochi mare ai! :))) (am invatat eu ca asa zicea si scufita rosie)

sa fie clar, acum iau masa si nu accept fotografii!!!

se pare ca si alina ia masa...da-mi papa mie degetelele mele de printesa

tati, si alina zice ca ai ochiul mare (cred ca si ea stie povestea cu scufita rosie)

alina, scufita mai zicea: Dar vai, bunicuto, ce gura mare ai! ... asa, vezi ca tin minte si te recomand pt un rol la gradinita, cand o sa joc eu in 'Scufita Rosie'

ia stai asa ca mi-a venit o idee!
tatiiiiiiiiiiiiiii! tu o sa fii lupul!!! ha - ha!
ce? nu ma crezi? vrei sa te fac eu sa ma crezi? stai numai un pic! ca-ti arat eu tie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu